أَلرُّقْیَةِالشَّرْعِیَّة

ما آمده ایم تا بایاری الله متعال جادوگران و فالگیران و رمالان وخادمان سحر و جادو را با آیات قرآن کریم و روش رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم به چالش بکشیم.

أَلرُّقْیَةِالشَّرْعِیَّة

ما آمده ایم تا بایاری الله متعال جادوگران و فالگیران و رمالان وخادمان سحر و جادو را با آیات قرآن کریم و روش رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم به چالش بکشیم.

چگونه شیاطین و اجنه ای را که درخانه هستند اخراج کنیم؟؟

**   أَلرُّقْیَةِالشَّرْعِیَّة   **


سوال:
سلام استاد
 جن داخل خونه یکی از دوستانم هست و باعث اذیت و آزار آنان شده و حتی یکیشون جن رو هم دیده و جای پنجه جن روی اپن آشپزخانه هم افتاده طبق گفته خودشان لطفاً راهی جلوم بزار تا آن را بیرون کنم.

علیکم السلام ورحمت الله
الحمدلله والصلاة والسلام علی رسول الله وعلی آله و صحبه و من والاه
اما بعد
دخول جنی به منزل بدلایل مختلفی ایجاد می گردد.امکان دارد اجنه قبل از بنا شدن ساختمان خانه در زمین آن اسکان داشتند و در آنجا مستقر بودند وبعد از اسکان شما درآن سعی دارند با اذیت و آزار شما اهل خانه را مجبور به ترک آن کنند.یا اینکه درخانه اعمالی انجام داده شده است که آنها را به آنجا جذب کرده است ازجمله پخش موسیقی و یا مراسمات لهو ولعب و یا رعایت نکردن مسایل شرعی توسط اعضای خانواده.یا اینکه سحری در آن خانه وجود دارد که جن بسبب آن در خانه حضور پیدا میکند ودر آنجا تردد میکند.والله اعلم.
برای دفع شیاطین از خانه بر شما لازم است موارد زیر را دقیق مراعات کنید.
1:اعضای خانه بر مسایل و واجبات شرعی خود مقید باشند
2:تلاوت قرآن با صدای بلند در خانه انجام گیرد.
3:هر روز فایل تلاوت سوره بقره یا آل عمران با صدای بلند بطور کامل یک بار صبح و یک بار هنگام غروب آفتاب در خانه پخش گردد و درب های اتاقهای منزل باز شود بطوریکه صدای تلاوت به همه اتاقها برسد.زیرا رسول الله صلی الله علیه و سلم میفرماید: «إِنَّ الشَّیْطَانَ یَنْفِرُ مِنَ الْبَیْتِ الَّذِى تُقْرَأُ فِیهِ سُورَةُ الْبَقَرَةِ» (مسلم 1/ 539 از حدیث أبی هریره - رضی الله عنه -).
«شیطان از خانه ای که در آن سورة بقره تلاوت شود، می گریزد». یعنی در خانه ای که سوره بقره خوانده شود، شیاطین نمی توانند داخل شوند.

4: خانه باید از منکرات و تصاویر آویزان شده خالی باشد، زیرا خانه ای که در آن تصویر باشد، ملائکه در آن داخل نمی شوند. و خانه ای که ملائک نباشید شیاطین داخل می شوند، پیامبر اکرم - صلى الله علیه وآله وسلم - فرمود: «لا تَدْخُلُ الْمَلائِکَةُ بَیْتًا فِیهِ کَلْبٌ وَلا صُورَةٌ» (بخاری 7/ 64). «در خانه ای که سگ و یا تصاویر باشد، ملائکه داخل نمی شوند».


5:مقداری آب در کاسه بریزند و مقداری پودر سدر بر آن اضافه کنند  وبر آن سه بار آیت الکرسی و فاتحه و سوره فلق ناس اخلاص بخوانند وبرآن دم کنند .واب را به چهار طرف گوشه های اتاق بپاشند و محل اصابت پنجه های جنی رانیز با آن خیس وپاک کنند .این کار سبب فراری دادن انها باذن الله متعال خواهد شد..

5:هرگاه خواستند درها ویا پنجره های منزل را باز یا بسته کنند با بسم الله این کار را انجام دهند.زیرا رسول الله صلی الله علیه و سلم میفرماید: إذا کان جنح اللیل، أو أمسیتم، فکفوا صبیانکم، فإن الشیاطین تنتشر حینئذ، فإذا ذهب ساعة من اللیل فحلوهم، فأغلقوا الأبواب واذکروا اسم الله، فإن الشیطان لا یفتح بابا مغلقا، وأوکوا قربکم واذکروا اسم الله، وخمروا آنیتکم واذکروا اسم الله، ولو أن تعرضوا علیها شیئا، وأطفئوا مصابیحکم (چون شب فرا رسد کودکانتان را نگه دارید، زیرا شیاطین در این وقت پراکنده می شوند. و چون ساعتی از شب گذشت آنان را رها کرده و (به حال خود وا گذارید) درها را ببندید و نام خدا را یاد کنید، زیرا شیطان هیچ در بسته ای را(که بانام الله بسته شده باشد) نمی گشاید، و دهانه مشک های خود را ببندید و نام خدا را یاد کنید، و ظرف های خود را بپوشانید و نام خدا را یاد کنید اگرچه [پوشاندن ظروف] با قرار دادن چیزی روی آن باشد، و چراغ هایتان را خاموش کنید.(صحیح بخاری کتاب الأشربه، باب تغطیه الإناء)

6: خواندن دو آیه آخر سوره بقره بسیار مفید است برای دفع و فراری دادن شیاطین از منزل
در حدیثی که بخاری از ابن مسعود رضی الله عنه روایت کرده آمده است: «من قرأ بالآیتین من آخر سورةبقرة فی لیلة کفتاه»  (کسی که دو آیه آخر سوره بقره را در شبی بخواند برای او کفایت می کند). (کفتاهُ) در حدیث فوق به معنی کافی بودن در مقابله با شیطان است. در حدیث مرفوعی از نعمان بن بشیر آمده است: «إن الله کتب کتابا و أنزل منه آیتین ختم بهما سورة بقرة لایقرآن فی دار فیقر بها الشیطان ثلاث لیال» (خداوند [در ازل] کتابی را بر شما فرض کرده و دو آیه از آن نازل نموده که سوره بقره را با آن تمام کرده است، اگر در خانه ای این دو آیه خوانده شود شیطان تا سه شب به آن نزدیک نمی شود). حاکم این حدیث را روایت کرده و آن را صحیح دانسته است. والله اعلم

موارد فوق را انجام داده ویقین داشته باشید باذن الله متعال مشکل شما برطرف خواد شد.

اللهم صلی و سلم و بارک علی حبیبنا محمد و علی آله وصحبه اجمعین

نویسنده:
العبدالفقیر الی العفو ربه ابوباران الحقی

کانال علمی تخصصی الرقیة الشرعیة
(الشفاء فی القرآن)
آیدی تلگرام جهت ارسال سوالات و مشاوره:
@abubaran
کانال تلگرام ما:
https://telegram.me/alshefafilghoran2


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.